Jak předejít takzvaným spánkovým vráskám?

Trik, jak jim předejít, je prý jednoduchý. Stačí změnit polohu při nočním odpočinku a prý také materiál polštáře.

Předcházet vráskám můžeme také změnou způsobu spánku.
Třeba změnit zvyky

Přestože se na první pohled zdá, že jde o triviální problém, většině žen dokážou nadělat nemalé problémy. Z krátkodobého hlediska se nejedná o zásadní komplikaci, časem se však z malých vrásek mohou vytvořit o něco hlouběji. A ty se odstraňují těžko. Spánkové vrásky se objevují ráno po probuzení. Vytváří se jednoduše, otlačením od polštáře. Třením o polštář se natahuje i pokožka, což by mohlo mít preventivní účinek proti nevzhledným rýhám na pokožce. Pokožka se však během spánku nejen natahuje, ale také přitlačuje, čímž se snižuje její elasticita a zároveň ochabují svaly obličeje. Spánkovým vráskám se můžeme vyhnout změnou způsobu nočního odpočinku, ale také výměnou povlečení na polštáři.

Satén je volba číslo 1

Bavlněné povlečení je příjemné, pohlcuje vlhkost a udržuje teplo během noci. Až tak shovívavé však nejsou vůči naší tváři a neprospívají ani pokožce. Ideálním řešením je vyměnit je za saténovou variantu, neboť u tohoto druhu materiálu dochází ke snížení tření pokožky o polštář. Pravdou je, že saténové povlečení působí o něco chladněji a přestože je luxusní, nepatří do kategorie nejvíce využívaných materiálů. Hrubší látky mají tendenci vytvářet i hlubší záhyby na tváři. Pokud je saténové povlečení otázkou peněz, stačí je použít na polštář a ušetřit tak nějaké peníze na peřině.

Trik s polštářem

Rest And Relax Concept. Beautiful peaceful black lady stretching arms after wakeup, enjoying sunny morning, millennial African American female lying under blanket in bed with white bedsheets

Předcházet vráskám můžeme také změnou způsobu spánku. Pokud během noci spíme doslova nehybně, náš obličej trpí nejméně. Nejvíce vrásek prý způsobuje spaní na břiše, kdy je tvář jednou stranou uložena na podložce. Skvělým řešením je odpočívání na zádech. Samozřejmě během noci se zvykneme přehazovat a nevědomky měnit polohu spánku. Nechceme-li spát na boku, pomoci si můžeme ještě jedním polštářem, který si vložíme pod kolena. Spaní na zádech má i jiné výhody, než jen ochranu pokožky před vznikem vrásek. Dochází při něm totiž k minimální rotaci páteře, optimálně se také rozloží hmotnost, odlehčí se páteř a sníží mnutí obličeje. Pokud si přece nechceme odepřít noční odpočinek v poloze na boku, použít můžeme také jeden zajímavý trik. Polštář si dejme víc pod rameno, čímž se změní poloha a natočení obličeje směrem ven od polštáře. Při této poloze se mírně nadzvedne rameno a vytvoří se tak větší prostor pro hrudník.